Livrare și Retur

Livrare și Retur

Produsele comandate vor fi expediate prin curierat rapid în maxim 3 zile lucrătoare de la primirea comenzii, cu excepția zilelor de Sâmbătă și Duminică și a sărbătorilor legale.

Dacă se întâmplă ca un produs sa nu fie în stoc sau trebuie adus pe comandă specială, eAgora.ro se angajează să contacteze clientul pentru a ajunge la un acord cu acesta în privința termenului de livrare. Dacă nu se ajunge la nici un acord eAgora v-a anula comanda și restitui integral suma plătită de client.

Pentru retururi vă rugăm sa ne contactați pe adresa [email protected] pentru a stabili împreună detaliile necesare.

În cazul retururilor clientul suportă contravaloarea transportului. O taxă de restocare și aducere la conformitate între 10% și 30% este aplicată.  Dacă produsul nu poate fi readus la conformitate, returul poate fi refuzat.

Comenzile speciale nu pot fi returnate. Prin comenzi speciale se înțelege acele produse marcate Disponibil pentru precomandă. Aceste produse trebuie plătite în avans parțial sau total după cum se stabilește de comun acord. eAgora v-a informa clientul cu privire la termenul de livrare, pentru ca acesta să i-a o decizie în cunoștiință de cauză daca achiziționeazăprodusul respectiv.

Consumabilele nu pot fi returnate. Prin consumabile se înțelege: acumulatori, dispozitive de aprins focul (chibrituri, iască, amnare etc), tablete de tratat apa, chimicale, kit-uri de reparații și întreținere etc.

Clientul v-a primi banii pentru produsl returnat în maxim 14 zile din momentul în care curierul a adus produsul.

eAgora poate face toate aranjamentele de retur, produsul o să fie ridicat direct de la adresa clientului. Nu trimiteți produsele la noi fără acord de retur, deoarece nu vor fi recepționate.

Daca se dorește anularea unei comenzi contactați-ne cât mai urgent posibil.

Comenzile sunt procesate și livrate de luni până vineri, cu excepţia sărbătorilor legale.

Tariful de livrare este 19 lei oriunde în Romania.

Comenzile a căror valoare depăsește  1000 lei beneficiază de livrare gratuită oriunde în Romania.

La comenzile peste 3 Kg se aplică o taxă de 1 leu pentru fiecare kilogram suplimentar.

Verificati integritatea produselor in momentul primirii coletului prin firma de curierat. In cazul in care exista produse deteriorate la transport, se intocmeste proces verbal cu reprezentantul firmei de curierat si se returneaza exclusiv produsul deteriorat.

Este neaparat necesar in procesul verbal intocmit de curier sa fie mentionat ca produsele au fost ambalate corespunzator. Procesul verbal intocmit de firma de curierat este absolut necesar pentru a putea inlocui produsul deteriorat. Reclamatiile ulterioare cu privire la produse deteriorate nu se iau in considerare.

Produsele la care se acordă garanție vin automat însoțite de un Certificat de garanție unde este trecută durata garanției pentru fiecare item în parte. La unele produse cum ar fi lanternele se acordă garanție separată pentr acumulator și alte accesorii.

Pe perioada garantiei, clientul este obligat sa pastreze intacte ambalajele produselor, acolo unde se poate, in caz contrar garantia se pierde.