Livrare și Retur

LIVRARE

Produsele comandate vor fi expediate prin curierat în maxim 3 zile lucrătoare de la primirea comenzii, cu excepția zilelor de Sâmbătă și Duminică, a zilelor de concediu și a sărbătorilor legale.

Tariful de livrare este 19 lei oriunde în Romania, fără limită de greutate.

Comenzile a căror valoare depăsește 1000 lei beneficiază de livrare gratuită oriunde în Romania merg curierii.

eAgora se mândrește cu faptul că din miile de clienți nici unul nu a primit produs deteriorat. Pachetele sunt pregătite de persoane care raspund de buna împachetare. Totuși, verificati rapid integritatea coletului în momentul primirii de la firma de curierat. În cazul în care există produse deteriorate la transport, se întocmește proces verbal cu reprezentantul firmei de curierat. Cutiile ușor îndoite dar cu produse intacte nu se consideră deteriorate.

Este neapărat necesar în procesul verbal întocmit de curier să fie menționat că produsele au fost ambalate corespunzător. Procesul verbal întocmit de firma de curierat este absolut necesar pentru a putea înlocui produsul deteriorat. Reclamațiile ulterioare cu privire la produse deteriorate nu se iau in considerare.

Dacă se întâmplă ca un produs sa nu fie în stoc sau trebuie adus pe comandă specială, eAgora se angajează să contacteze clientul pentru a ajunge la un acord cu acesta în privința termenului de livrare. Dacă nu se ajunge la nici un acord eAgora v-a anula comanda și restitui integral suma plătită de client.

Produsele marcate Disponibil pentru Precomandă se aduc doar la comandă specială, după achitarea unui avans. Aceste produse trebuie plătite în avans parțial sau total după cum se stabilește de comun acord. eAgora v-a informa clientul cu privire la termenul de livrare, pentru ca acesta să i-a o decizie în cunoștiință de cauză dacă este dispus să aștepte și să achiziționeze produsul respectiv. Pentru aceste produse, clientul renunță la dreptul de retur.

Dacă se dorește anularea unei comenzi contactați-ne cât mai urgent posibil, pe telefon 0770102872.

RETUR

Termenul de retur conform legii 449 este de 14 zile fără nici o explicație. Totuși în scopul îmunătățirii serviciilor și a calității produselor, vă rugăm să da-ți un feed-back voluntar, referitor la ce va nemulțumit (dacă există vreo nemulțmire).

Pentru retururi vă rugăm sa ne contactați pe telefon sau la adresa contact@eagora.ro pentru a stabili împreună detaliile necesare.

Returul se face pe cheltuiala clientului. La cei care au beneficiat de livrare gratuită li se va reține suma de 19 lei ca taxă de transport.

Consumabilele nu pot fi returnate. Prin consumabile se înțelege: acumulatori, dispozitive de aprins focul (chibrituri, iască, amnare etc), tablete de tratat apa, chimicale, kit-uri de reparații și întreținere, senzori, pietre de ascuțit etc.

Clientul v-a primi banii pentru produsul returnat în maxim 14 zile din momentul în care curierul a adus produsul, pe card sau în contul bancar al dvs.

Odată returul aprobat, clientul este liber să folosească orice firmă de curierat dorește, în afara Poștei Române.

Clientul este răspunzător de buna împachetare a produselor, este recomandat să le împacheteze așa cum au fost expediate. Pentru siguranța dvs este recomandat să asigurați coletul la firma pe care o folosiți.

O taxă de restocare și aducere la conformitate între 5% și 20% este aplicată. Dacă produsul nu poate fi readus la conformitate, returul poate fi refuzat. De aceea vă rugăm pe perioada de meditare de 14 zile tratați produsele cu cea mai mare atenție. Evitați să dezlipiți foliile protectoare și să aruncați cutiile și restul ambalajului.

Comenzile speciale nu pot fi returnate. Prin comenzi speciale se înțelege acele produse marcate Disponibil pentru Precomandă. Aceste produse trebuie plătite în avans parțial sau total după cum se stabilește de comun acord. eAgora v-a informa clientul cu privire la termenul de livrare, pentru ca acesta să i-a o decizie în cunoștiință de cauză dacă este dispus să aștepte și să achiziționeze produsul respectiv.