Livrare si Retur

LIVRARE

Produsele comandate vor fi expediate prin curierat în maxim 3 zile lucrătoare de la primirea comenzii, cu excepția zilelor de Sâmbătă și Duminică, a zilelor de concediu și a sărbătorilor legale.

Tariful de livrare este 19 lei oriunde în Romania, la care se poate adăuga tarif suplimentar de kilograme suplimentare sau volum mare.

Comenzile a căror valoare depăsește 1000 lei beneficiază de livrare gratuită oriunde în Romania merg curierii.

eAgora se mândrește cu faptul că din miile de clienți nici unul nu a primit produs deteriorat. Pachetele sunt pregătite de persoane care raspund de buna împachetare. Totuși, verificati rapid integritatea coletului în momentul primirii de la firma de curierat. În cazul în care există produse deteriorate la transport, se întocmește proces verbal cu reprezentantul firmei de curierat. Cutiile îndoite, dar cu produse intacte, nu se consideră deteriorate.

Este neapărat necesar în procesul verbal întocmit de curier să fie menționat că produsele au fost ambalate corespunzător. Procesul verbal întocmit de firma de curierat este absolut necesar pentru a putea înlocui produsul deteriorat. Reclamațiile ulterioare cu privire la produse deteriorate nu se iau in considerare.

Dacă se întâmplă ca un produs sa nu fie în stoc sau trebuie adus pe comandă specială, eAgora se angajează să contacteze clientul pentru a ajunge la un acord cu acesta în privința termenului de livrare. Dacă nu se ajunge la nici un acord eAgora v-a anula comanda și restitui  integral suma plătită de client.

Dacă se dorește anularea unei comenzi contactați-ne cât mai urgent posibil, pe telefon 0770 102 872.

RETUR

Termenul de retur conform legii 449 este de 14 zile fără nici o explicație pentru persoanele fizice. Persoanele juridice si PFA nu beneneficiaza de drept la retur. Totuși în scopul îmbunătățirii serviciilor și a calității produselor, vă rugăm să da-ți un feed-back voluntar, referitor la ce va nemulțumit (dacă există vreo nemulțmire).

Pentru retururi vă rugăm sa ne contactați pe telefon sau la adresa contact@eagora.ro pentru a stabili împreună detaliile necesare.

Returul se face pe cheltuiala clientului. La cei care au beneficiat de livrare gratuită li se va reține suma de 19 lei ca taxă de transport. Returul se face pe cheltuiala vanzatorului, fara nici un cost pentru client, in cazul in care acesta a primit un produs diferit decat in descriere, mai simplu spus a primit altceva, decat a comandat. In acest caz vom suporta toate cheltuielile de transport in ambele sensuri.

OUG 34/2014 art. 13 (2) “Consumatorul suportă costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepţia cazului, în care profesionistul acceptă să suporte acele costuri sau în care profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator”

Consumabilele nu pot fi returnate. Prin consumabile se înțelege: acumulatori, combustibili, dispozitive de aprins focul (chibrituri, iască, amnare etc), tablete de tratat apa, diferite chimicale, kit-uri de reparații și întreținere, diferiti senzori, pietre de ascuțit, lumanari etc.

Produsele care contin senzori consumabili ce se pot schimba – aparate de masura NPK, Fier, PH, ORP, Clor etc – pot fi returnate scazand contravaloarea senzorului. Cele cu senzori incorporati nu se pot returna.

Clientul v-a primi banii pentru produsul returnat în maxim 14 zile din momentul în care curierul a adus produsul, pe card sau în contul bancar al dvs.

Odată returul aprobat, clientul este liber să folosească orice firmă de curierat dorește, în afara Poștei Române. eAgora poate trimite curierul contra cost să ridice produsul.

Clientul este răspunzător de buna împachetare a produselor, este recomandat să le împacheteze așa cum au fost expediate.
OUG nr. 34/2014 (care cuprinde reglementarea legală a dreptului de retragere) prevede faptul că vânzătorul poate să nu-i mai înapoieze cumpărătorului toți banii, pe motiv că acesta a diminuat valoarea produsului pe care îl returnează.

https://www.avocatnet.ro/articol_44326/N-ai-nevoie-de-ambalajul-original-al-produsului-pentru-a-te-bucura-de-garan%C8%9Bie-sau-a-l-returna.html

Cu alte cuvinte, deși în cazul acordării garanției nu vei fi taxat pentru că nu ai păstrat ambalajul, în cazul returnării produselor este posibil să fii penalizat la rambursarea banilor. Însă comerciantul nu poate să refuze returnarea produsului pe motiv că nu ai adus ambalajul original sau că acesta nu e într-o stare bună.

O taxă de aducere la conformitate între 5% și 50% poate fi aplicată. Dacă produsul nu poate fi readus la conformitate, returul poate fi refuzat. De aceea vă rugăm pe perioada de meditare de 14 zile tratați produsele cu cea mai mare atenție. Evitați să dezlipiți foliile protectoare, să rupeți etichetele și să aruncați cutiile și restul ambalajului. In cazul gentilor, care pot fi examinate fara sa rupeti etichetele, ruperea lor anuleaza imediat dreptul la retur. Accesoriile lipsa care insotesc un produs si care nu sunt returnate, atrag automat de la sine respingerea returului. La accesorii intra inclusiv manualele tiparite ale produsului, certificatele de autenticitate, de calibrare, de calitate, de inregistrare, de garantie extinsa de la producator, cabluri, snururi, etc.

Comenzile speciale nu pot fi returnate. Prin comenzi speciale se înțelege acele produse marcate Disponibil pentru Precomandă. Aceste produse trebuie plătite în avans parțial sau total după cum se stabilește de comun acord. eAgora v-a informa clientul cu privire la termenul de livrare, pentru ca acesta să i-a o decizie în cunoștiință de cauză dacă este dispus să aștepte și să achiziționeze produsul respectiv.